Jistě Vás nijak nepřekvapí, že mezinárodní stěhování může být pořádně náročným a logisticky složitým úkolem. Kromě samotného přesunu věcí totiž můžete narazit na různé celní a jiné komplikace, se kterými se jednoduše musíte poprat. Jak se k mezinárodnímu stěhování postavit a co všechno je třeba zařídit? Přesně na to si odpovíme v následujícím článku.
Vše pečlivě naplánujte
Jistě, tohle může znít trochu jako klišé, ale při mezinárodním stěhování je správné naplánování a načasování stěhování naprosto klíčové. Ideální je přitom plánovat všechno minimálně s měsíčním předstihem. Díky tomu si dopřejete dostatek času pro dořešení všech administrativních záležitostí a zároveň se zbavíte věcí, které ve svém domě nebudete potřebovat.
Jestliže si s něčím nevíte rady a uvítali byste radu někoho se zkušenostmi, nebojte se nás kontaktovat. Zajistili jsme již stěhování do Německa, Španělska nebo na sever Dánska a dokážeme Vám poradit se vším, co k přestěhování můžete potřebovat.
Administrativní náležitosti
Jednání s úřady se samozřejmě bude lišit dle zvolené destinace a vždy je nutné přizpůsobit se aktuální situaci. V rámci zemí Evropské unie obvykle není potřeba řešit nic zásadního, mimo ni však už může nastat problém.
Téměř jistě se totiž setkáte s celním řízením a je třeba vyplnit konkrétní formuláře. I s tím Vám však náš zkušený tým dokáže pomoci a dokážeme Vám vše potřebné sehnat nebo za Vás dokonce vyřídit. Stačí nás pouze kontaktovat a jistě najdeme to nejlepší řešení.
Máme potřebné certifikace a pojištění
Jak se říká: jiný kraj, jiný mrav. V rámci mezinárodního stěhování mohou vyvstat různé požadavky na certifikaci vozidel i posádky. My se všemi těmito situacemi počítáme a vždy zajistíme, abychom měli všechno v pořádku. Nemusíte se tak bát, že by Váš majetek zůstal trčet někde na hranicích kvůli tomu, že jsme nesplnili všechny administrativní náležitosti. Všechno totiž pečlivě hlídáme.
Kdyby přeci jen na cestách došlo k problému nebo nehodě, jsme samozřejmě řádně pojištění a k případným trablům se dokážeme postavit čelem. Váš majetek je s námi naprosto v bezpečí.
Jak probíhá samotné stěhování?
Jakmile máte sestavený pečlivý plán a všechny administrativní náležitosti jsou vyřízeny, je na čase přejít k akci. Před stěhováním všechno pečlivě zabalte a zbavte se všeho, co již nebudete potřebovat. Potřebujete-li zajistit i odvoz odpadu, jsme Vám plně k dispozici. Zapůjčit Vám samozřejmě dokážeme i všechen potřebný materiál a naši šikovní pracovníci si poradí i s případnou demontáží a opětovnou montáží nábytku či jiného vybavení.
Poté, co je všechno připraveno na převoz, budeme po Vás potřebovat pouze jednu věc – zajistit dostatek prostoru pro naše auto na místě vyzvednutí i doručení všech Vašich věcí. Poté už se nemusíte vůbec o nic starat a všechno ostatní můžete nechat v rukou našich zkušených pracovníků.